Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

tisdag 21 april 2009

Nu kanske det fungerar med Beställningssidan ?

Nu tro jag att vi har fått beställningssidan att fungerar tack vara Macke på Aztek Design ( rekommenderas) De har hand om hemsidan. Jag kommer att byta WEB hotell omedelbart då det som har anlitats i många år tydligen inte fungerar tillfredsställande.
Gör du en beställning och inte fått ett svar från oss inom 12 timmar så slå en signal på telefonen +46 0573 38060. Har du inte fått en bekräftelse de senaste 14 dagarna på din tidigare beställning så var vänlig och sänd en ny till oss.
Jag beklarar strulet
Preben Mortensen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar