Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

söndag 7 juni 2009

Små vänner vid vägen


I går när vår fiskeguide Jimmy körde hem efter jobbet med en grupp fick han se ett rådjur stå strax bredvid vägen. Han stannade för att se på rådjuret, men tittade också motsatt håll. Tre små Kid låg direkt vid vägen och tryckte för att inte synas. Kameran var med och han sände denna fina bild till mig för att visa att Nordmarken just nu är full av naturupplevelser bara man tittar har håller ögonen öppna.
Tack för bilden Jimmy

1 kommentar: