Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

söndag 3 januari 2010

Nu är vargdebatten igång igen.


I dagens kvälls-
tidningar har man nu fått något nytt att skriva om. För och emot vargjakt. TV, lokal radio, riksradio, utländsk press. Ja vargjakten intresserar många.
Jag väljer att visa en sida i en tidning om hur det kan se ut. Vi har dock kvar en flock vargar i Glaskogen, så man kan höra dom på senkvällen om man är på rätt plats. Rent personligt tar jag ingen ställning, varken för eller emot vargjakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar