Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

söndag 24 januari 2010

Uppdatering av hemsidan för 2010.


Sitter och jobbar med hemsidan inför säsongen 2010, Det tar ett par dagar till innan den är helt färdig.(jag får hjälp) Det är en del mindre prisändringar både + och - samt en del nyheter inför säsongen. Jag sitter oftast så att jag kan se ut och strax efter att jag börjat kom det ett rådjur för att hälsa på. Var ute på isen en stund i går för att prova hållbarheten och gjorde ett par försök med abborrfisket. Här blev det också + och -. Bra hållbarhet men ingen fisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar