Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

onsdag 31 mars 2010

Nu går abborren till i Västra Silen



De senaste dagarna har abborr
fisket kommit på topp. Flera fiskevänner kommer in med fina fångster av stor-abborre. Det har ju under de sista veckorna varit helt tomt i sjön på fisk!
I påsk är vår fina Fiskestuga "Bockudden" ledig, se på www.nordkanot.se under hus att hyra, så ta fiskegrejorna, slå en signal, så har du stugan och ett fint fiske. Jag bjuder på fiskekort.
Isen kommer att hålla bra över påsken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar