Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

tisdag 29 juni 2010

Så är det klart för fiske.



I dag så kom fiske-
utrustningen. Fina fiskespön till bra priser och en mängd fiskedrag anpassade för fiske i sjöarna man paddlar i. Det finns ett par riktiga "monsterdrag" som en kaller för Terminator drag och jag håller med.
Så nu är det bara köpa fiskekort och så fiska på. Har fått rapporter om fina fångster i södra delen av Västra Silen, men är man ute i riktig tid på rätt ställe så blir det hugg.
Skit fiske på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar