Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

tisdag 6 juli 2010

Så är "Prosper" gänget åter i Nordmarken


Sol, vindstilla, tomma läger-
platser, varmt och en fantastisk tur meddelade "Prosper" gänget som de kallas. De har varit här ett otal gånger men inte alltid haft tur med vädret men trots detta genomfört sina turer med heder.

1 kommentar:

  1. Som alltid... håller det hög kvalité på allt som har med Normarkens Kanotcenter att göra!
    Tack för att ni finns!
    Men.... var är mina snygga ben???

    SvaraRadera