Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

onsdag 17 november 2010

Nu är vedhuggningen klar för i år skönt :)


Så här stor blev vedhögen för 2010. Hoppas att det räcker fram till våren 2011.
Man vet aldrig.
Nej jag skämtar, detta är från en huggning i området kring Risviken i närheten av ett Naturreservat med värdefull biotop. Nu har man huggt bort framförallt gran för att få en mera enhetlig biotop. Det är en rejäl hög som går till timmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar