Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

lördag 19 februari 2011

Sol, varmt, vindstilla och ett perfekt väder för fiske.

I det rådande väder förvånar det mig att inte flera är ute och pimplar abborrar. Var själv i dag ute på uddarna. Såg flera rådjur som betar blåbärsris, grillade korv , men hade inte med fiskegrejorna.
I morgon söndag samma väderlek och då blir det fiske på de vanliga ställerna. Det går bra att parkera på Kanot Centret i Risviken och vill ni ha transport ut ordnar jag detta med skotern. Slå en signal till 38060.
Jag har fiske kort till försäljning för fiskevårdsområdet.
Bilden är från förra året när abborren gick te´.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar