Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

fredag 11 mars 2011

Så kom "småfolket" också.


Strax efter att jag tyvärr skrämt älgarna kom det fyra rådjur fram till asparna. Jag satt i bilen och tog bilden genom frontrutan så kvalitén är inte den bästa, men alltid kul att dokumentera händelser. Jag har satt ut en skylt med förbjuden körriktning och både älg och rådjur förstår sig på skylten, de går inte förbi den !!!
Om det blir sol och fint väder i morgon hoppas jag att det kommer is fiskare till oss för att fiska abborre. Jag kör gärna ut er till någon bra plats. Vi säljer fiskekort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar