Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

onsdag 28 september 2011

Nu är det guld i skogarna

Skogen är nu full av "guld" På en liten stund kan du fylla en eller flera korgar med den finaste svampen.
Nu blir det ju till helgen toppen väder med "indiansommar". Vår fina vildmarksvilla är ledig så det är bara att ringa och boka en weekend för svampturer som aldrig förr. För egen del har jag inte upplevt ett liknande svampår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar