Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

tisdag 12 mars 2013

Missing People




Jag vet att många ortsbor läser min blogg lite då och då. Jag behöver hjälp av många.
Ni har säkert hört tales om MISSING PEOPLE och allt vad de gör för att hitta försvunna personer. Barn, ungdomar, äldre och sjuka försvinner lite då och då. Vi har ju tyvärr en del tråkiga erfarenheter i Kommunen sedan tidigare.
Vi försöker starta en grupp i Årjäng och har det första mötet på 

Best Western Hotell tisdagen den 
19 Mars kl. 18.30.
I dagsläget har ett tiotal lokala företag ställt upp som sponsorer, men vi behöver få flera intresserade av Missing People, så kom till informationsmötet och ta del av vad den frivilliga gruppen gör och hur du kanske på något sätt kan hjälpa till efter din förmåga och möjlighet.
Best Western bjuder på kaffe och smörgås.
Varmt välkomna
för Missing People Värmland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar