Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

fredag 6 september 2013

Ännu är det badväder i Nordmarken.

Fick för ett tag sedan en bild från en av våra gäster som varit här många gånger med sina ungdomar och deras kamrater. De gör en veckotur och har så gjort i många år. Jag visar denna bild där de badar, en sak som var mycket uppskattat i sommar då vi haft kanonväder I dag 6 September 17 grader varmt och det håller i sig med fint väder de närmaste dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar