Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

måndag 24 februari 2014

Var tog den fina vintern vägen 2014

Just nu är ju hela södra Sverige i stort snö och isfritt. Här på Nordmarkens Kanot Center kan vi i dag sjösätta kanoter och paddla ut på de större sjöar och kanske uppleva lite av den tidiga våren.
För en del år sedan kom det Canada Gäss ganska tidigt det var i slutet av februari så nu väntar jag bara på att de första skall komma de närmaste dagarna.
Nu fungerar vår bokningssystem igen efter att vi varit utsatta för intensiv SPAM så det är bara att gå till hemsidan www.nordkanot.se och boka direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar