Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

fredag 24 november 2017

Bara att hämta direkt.

Jag har 3 + bärkassar fulla med friluftstidningen UTE Magasinet, De första från tidigt -.80 tal och en del år framåt. De kan hämtas på Nordmarkens Kanot Center i Risviken mot en egen bestämd avgift där budet börjar på 1 krona och slutar där du vill, Ring 0573 38060 och bestäm tid för hämtning, Snart körs de till tippen, vilket inte är en bra lösning, men de måste bort, tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar